Dienstag, 23. Dezember 2008

Frohe Weihnachten !!!

Allen Bloggern und Ihren Familien ein friedliches und frohes Weihnachtsfest.
Jeg ønsker deg og din familie en trivelig jul.
To all Blogging friends and their families "MERRY CHRISTMAS".

... and we hope you can hear us singing !!!!!



"Stille Nacht, heilige Nacht ...."



May be I can hear you too !!!!

Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr! *** Merry Christmas and a Happy New Year! *** Joyeux Noel et Bonne Année! *** Buon Natale e Felice Anno Nuovo! *** Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta! *** God Jul Och Ett Gott Nytt Ar! *** Feliz Navidad y Próspero Ano Nuevo! *** Gledhileg jól og farsaelt komandi ár! *** Meri Kurisumasu soshite Akemashite Omedeto! ***
S nastupaiushchim Novym godom i s Rozhdestvom Khristovym! *** Nollaig faoi shéan duit! *** Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuw Jaar! *** Veselé vánoce a Stastný nový rok! *** Sing Dan Fae Lok. Gung Hai Fat Choi! *** Kalá Christoúgenna kalí hroniá! *** Kellemes karácsonyit és boldog új évet! *** God Jul Og Godt Nytt År! *** Feliz Natal e um Prospero Ano Novo! *** Natale hilare et Annun Faustum! *** Felican Kristnaskon kaj Bonan Novjaron! *** Boas Festas e Feliz Ano Novo! *** Nadolig Llawen a Blwyddyn Newydd Dda *** Wesolych Swiat Bozego Narodzenia und szczesliwego Nowego Roku! *** Selamat Natal!

27 Kommentare:

Rune Eide hat gesagt…

Tusen takk for en hyggelig julehilsen på norsk fra Tyskland! Jeg får prøve en hilsen tilbake på tysk! :-)

Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!

Anne hat gesagt…

Tusen hjertelig takk for hyggelig julehilsen. Desverre ser jeg nå at jeg alt for sjelden er innom bloggen her annet enn når det er SW fredager, det ksla jeg bli utolig mye flinkere til.
I tillegg sitter jeg her og undrer over hvilke tradisjoner en tysk jul har, dette kunne vært litt morsomt å visst mer om..., et juleønske herfra altså :-)

God Jul

Arija hat gesagt…

Gruess Dich Hartmut! An diesem Heilig Abend Morgen backe ich noch Heidesand, Familientradition, und werde nach dem Fruestueck unser kleines Baeumelain schmuecken.
Gestern Geburtstad, heute Wheihnachten. Mein Mann freut sich und meint der Geburtstag sei erst die Vorfreude.
Dir und den Deinigen,ein gesegnetes Weihnachtsfest. Singt Ihr unter'm Chrstbaum? Aber gewiss, die Norweger wie die Letten und Walieser, sind ein singendes Volk.

Anne-Berit hat gesagt…

Tusen takk for koselig julehilsen,veldig trivelig å få.Ønsker deg en riktig god og fredfull julehøytid,og et godt nytt år.

Som mine dager er hat gesagt…

Kjære søte gode deg.

Hjertelig takk for koselig julehilsen. Jeg smiler godt hver gang jeg ser at du har besøkt bloggen min - din tilstedeværelse gjør meg glad.

Jeg håper du får en fin tysk julefeiring, med fred og ro og alt en mann kan ønske seg.

Jeg gir deg en varm og god juleklem og ønsker deg og din familie den beste julefeiring.

Stor klem fra Marit

Hobbygåsa hat gesagt…

Nydelig sang! God Jul til deg og dine også!

Kathrine hat gesagt…

God Jul til deg også:-) Her i huset er det datteren min som kan tysk godt. Hun var i tyskland i sommer, og skal dit igjen til våren.

Kos deg i julen.
Julehilsen fra Kathrine!

Lapplisor hat gesagt…

Hej Hartmut
Jag önskar dig, med familj
" GOD JUL och GOTT NYTT ÅR "
♥☼♥Barbara♥☼♥

Pernille hat gesagt…

Tusen takk for en koselig julehilsning på Norsk:) Det setter jeg stor pris på:) Jeg kan nok dessverre ikke Tysk, så da får jeg bare ønske deg og dine en Riktig God Jul og et Godt og Fredfylt Nytt år. Måtte 2009 bli det beste år noen sinne:)

Juleklem fra Pernille:)

Country Girl hat gesagt…

Happy Christmas to you, Hartmut! I hope you have a wonderful holiday.

Berit T hat gesagt…

God jul til deg Hartmut og til din familie!
Takker hjertligst for hyggelig hilsen, den satt jeg stor pris på!

Ønser deg samtidig et Godt Nyttår!

Mange juleklemmer fra meg, Berit.

ArneA hat gesagt…

En riktig god jul ønskes deg og dine.
Takk for en spennende og inspirerende blog i året som har gått.
Merry Christmas!

Brit. (lille meg) hat gesagt…

TUSEN TAKK FOR HYGGELIG HILSEN PÅ MIN BLOGG! NÅ HAR JEG FÅTT ØNSKE OM GOD JUL BÅDE PÅ TYSK, ENGELSK OG HOLLANDSK.
JEG VIL OGSÅ ØNSKE DEG OG DINE EI FREDFULL JULEHØYTID OG ALT GODT FOR DET NYE ÅR!

FO - 2 hat gesagt…

En riktig GOD JUL ønskes deg og dine, kjære deg.
Varm julehilsen fra Ida i Norge.

naturglede/Randi Lind hat gesagt…

Gledelig jul ønskes deg og dine. Tusen takk for nok et hyggelig innlegg i din blogg. Jeg nyter det! Måtte julehelgen gi deg gode minner:) Juleklem, et dryss av nysnø og gode tanker sendes din vei:)Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!

Turid hat gesagt…

Tusen takk for koselig julehilsen!
Ønsker deg og dine en god jul!

Fjordheim hat gesagt…

Tusen takk for koselig julehilsen hos meg.
Ønsker deg ei riktig god og fredfull julehøytid :)

Anonym hat gesagt…

Hei, tusen takk for hyggelig julehisen :o) God jul til deg og dine også!

Shutterup-Shutterbug hat gesagt…

Thank you so much for your comment. Wishing you and yours a very Merry Christmas as well.

Photo Cache hat gesagt…

here's wishing you and your family the very best Christmas greetings.

Som dagene går hat gesagt…

Frölichen Weihnachen!
Takk for koselig julehilsen på bloggen min. Morsomt å få hilsen fra Tyskland. Kommer nok til å titte innom blogge din framover.
Her hos oss (Finnmark) har det kommet ca 10 cm snø siste døgn - og vi hadde litt fra før.
Ha en fortsatt fin julehelg!

Corvus hat gesagt…

Tusen takk for julehilsen! Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul også! :o)

Lars Andreas Dybvik hat gesagt…

God jul til deg og :)

Marie hat gesagt…

Takk for hyggeleg helsing :)

Gode juledagar til deg og dine :)

WolfLupo hat gesagt…

Hallo Hartmut
Danke für deinen Kommentar beim WetterFan. Habe mich gefreut , denn soweit ich mich erinnern kann, bsit Du der erste "mannliche" Blogger der mir einen Kommentar hinterläßt. Glückwunsch zu deinem Blog. Ich möchte Dich gerne auf meiem Blog verlinken, und warte auf deine Zustimmung.
Ein friedvolles und gesegnetes Weihnachtsfest für Dich und die Menschen, die zu Dir gehören.
Gruß Micha

Anonym hat gesagt…

Thank you for your visit.
Wish you a very Happy New Year!
Kram Gisela

Zwischen dem Alten,
Zwischen dem Neuen,
Hier uns zu freuen
Schenkt uns das Glück,
Und das Vergangne
Heißt mit Vertrauen
Vorwärts zu schauen,
Schauen zurück.
Johann Wolfgang von Goethe,

murgelchen hat gesagt…

Dir und Deiner Familie auch eine gesegnete Weihnacht.

Die Bilder von Deiner Katze sind umwerfend. Ich liebe sie.

LG,
Helga